Bakblade 2.0 Golarka do Pleców

Cena: 147.00 zł
Kup teraz3348
Więcej szczegółów3348

Opis produktu

Dobrze utrzymany zarost moze byc uznany przez niektre panie za bardzo seksowny. Zwierzeco owlosione plecy moga ci natomiast przysporzyc wielbicielek jedynie w ogrodzie zoologicznym. Aby uniknac takiej sytuacji przedstawiamy prawdziwie rewolucyjny gadzet.Golarka do Plecw baKblade 2.0 to szybki, wygodny, bezpieczny i bezbolesny sposb na pozbycie sie klopotliwego owlosienia. Teraz zrobisz to samodzielnie, bez umawiania klopotliwych wizyt w salonie kosmetycznym i bez blu zwiazanego z depilacja woskiem.Golarki baKblade 2.0 mozesz uzywac zarwno na sucho jak i pod prysznicem. Jest ona wykonana z wysokiej jakosci materialw, dzieki czemu jest niezawodna i bardzo wygodna w uzyciu. Po zlozeniu zajmuje bardzo malo miejsca, mozesz ja wiec zabrac ze soba na basen, silownie czy na urlop.Ostrze jest latwo odczepiane, mozesz go wiec uzyc go golenia np. klatki piersiowejZnakomite, podwjne ostrze zapewnia bardzo dokladne golenie i wystarczy Ci na bardzo dlugo. W zestawie znajduje sie takie wlasnie podwjne ostrze, golarka jest wiec gotowa do uzycia zaraz po rozpakowaniu. Jesli kiedys zechcesz je wymienic na nowe, to sa one juz powszechnie dostepne i lada dzien pojawia sie tez w naszym sklepie.SPECYFIKACJA:Bakblade 2.0 Golarka do Plecw (baKblade 2.0 Back and Body Shaver)Oryginalny produkt amerykanskiej firmy Dryfhout Ent. LLCErgonomiczna, skladana konstrukcjaDolaczony haczyk do wygodnego zawieszenia golarkiMaterial: tworzywa sztuczne bardzo wysokiej jakosciPodwjne ostrze dolaczone do produktuDodatkowe, zapasowe ostrza powszechnie dostepne

Inne towary z tej kategorii